niedziela, 23 marca 2014

wraca normalność ?

2 dni temu bałam się, ze coś się stało z moją opaską
do popołudnia, co zjadłam to zwróciłam
przestraszyłam się

na szczęście , była to tylko krótka niedyspozycja
wieczorem udało mi się zjeść trochę ziemniaczanej papki

Przez ostatnie dni bolało mnie w okolicach opaski
odbijanie tylko potęgowało to uczucie
zauważyłam, że nie mogę dopuszczać do uczucia głodu
bo wtedy mnie boli
przechodzi jak coś zjem

dzisiaj pierwszy raz mogłam zjeść "normalny" obiad
śniadanie : twaróg ze śmietaną i szczypiorkiem ( mało, kilka łyżeczek )
o 12 : 150 ml zupy
o 14.30: ziemniaki ( łyżka ), kotlet ( 5 cm ), surówka z pomidorów ( śmietana pomidorowa)
18.30: trochę ziemniaków

jak widać ziemniaki mi wchodzą, reszta raczej średnio

z piciem ciągle mam problemy, nic mi nie smakuje
od wczoraj piję domowe kompoty : wiśniowy, śliwkowy
mało słodkie, zimne i pyszne
waga stoi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz