niedziela, 9 marca 2014

Lepiej-gorzej

Przez kilka dni byłam znowu osłabiona
nie chciało mi się jeść
nie chciało mi się pracować
jedyne co mi się chciało to piććććććććććććććććććććććććććććććććć !

Pragnienie mnie dobija , nie mogę się do-pić
Małe ilości też nie pomagają
a najgorzej, że zawsze piłam napoje gazowane, a teraz nie można
Męczy więc mnie pragnienie.

Poza tym doszło do zapalenia grzybicznego jamy ustnej
Dostałam nestatynę, jest ciut lepiej

no i jeszcze , najprawdopodobniej jestem uczulona na controloc
wzięłam raz - wywaliło mi język na biało
myślałam, że przypadkiem. Pognałam do lekarza, dostałam lek
na drugi dzień było lepiej, wzięłam controloc, po 2h znowu cała buzia była opuchnięta

Odstawiłam controloc, czekam , aż wszystko wróci do normy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz