piątek, 18 kwietnia 2014

zbyt dużo jedzenia ?

dzisiaj chyba pierwszy raz zwymiotowałam przez to, że za dużo zjadłam ?
rany, ale bolało.......

na obiad zjadłam ok 150 gr łososia pieczonego w folii
było pyszne i lekko mi weszło
po 3 godzinach chciałam zjeść dalszą część ryby
może zjadłam 4-5 gryzów
po chwili pojawił się ból w miejscu opaski
był okropny
przez pół godziny wymiotowałam
opaska gniecie mnie dalej a minęło już parę godzin
mogę pić, więc nic się nie zatkało, ale jeść dopiero będę jutro

czytałam ,że są osoby, które w ogóle nie wymiotują
mi się niestety zdarza
niezbyt często
ale jednak

najczęściej powodem wymiotów było u mnie to, że za szybko zjadłam
zbyt łapczywie
lub zbyt duży kawałek

nie wiem co było powodem dzisiejszego zdarzenia
ryba była mięciutka i jadłam małe kawałeczki
od poprzedniego posiłku minęło kilka godzin

jak widać niemal 2 miesiące po zabiegu
a ja dalej uczę się jak i co jeść




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz