piątek, 25 kwietnia 2014

2 miesiące

za dwa dni minie 2 miesiące od zabiegu
czas na małe podsumowanie

1. waga : 17 kg mniej

2. picie : więcej, ale czasami wieczorem mi się przypomina że za mało wypiłam, najbardziej lubię dr witta- rozcieńczony
 



3. jedzenie : jem większe porcje ok 200 gr, minimum 4 razy dziennie
staram się jeść wszystko, ale przeważa białko, ryby, mięso, warzywa
nie jem chleba, słodyczy, nie pije alkoholu, soki warzywne piję na siłę
odkryłam nowe smaki: szaleję za selerem naciowym i awokado, czego wcześniej nie jadłam i nie lubiłam
pomidory malinówki mogłabym jeść garściami

dalej wszystko jest dla mnie za słodkie
3. ruch : zero
z tym u mnie kiepsko,  nie mam czasu, ale każdego dnia sobie obiecuję, że jutro....
4. ubrania : już na mnie wiszą, kolejne spodnie spadają mi z tyłka
buty są za duże , bieliznę musiałam wymienić
5. ciało : dramatu nie ma, ale jestem już po 40 więc nie wszystko wygląda idealnie, wiem ,że będzie gorzej
6. włosy, paznokcie : ok , wszystko w porządku, dodatkowo biorę witaminy
7. ciśnienie : jednak skacze , 130/110 to jednak nie jest dobre ciśnienie
8. badania : bardzo dobre
10. samopoczucie : lepsze, widać w lustrze poprawę , więc i humor lepszy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz