sobota, 12 kwietnia 2014

wyniki

wczoraj odebrałam wyniki
jakież było moje zaskoczenie , gdy się okazało, że są dobre !!!
wszystko w normie
no może poza cukrem, który jest ciutkę podwyższony
reszta IDEALNA

Jeżeli do czegoś mogę się doczepić to tylko do ciśnienia
znowu mam skaczące i za wysokie
tutaj niestety czeka mnie walka z lekarzem, aby w końcu dobrać odpowiednie leki i prawidłową ich dawkę.

Zdecydowanie mam więcej energii
Popołudniami aż mnie roznosi
coś bym robiła, gdzieś bym szła
z utęsknieniem czekam na wiosenną pogodę i wycieczki rowerowe ( mąż mi obiecał !)

Jeżeli chodzi o jedzenie , to staram się jeść wszystko, ale nie na wszystko mam ochotę
ciągle jestem obrażona na soki warzywne ( brrrr ..)
na szczęście do zup dodaję warzyw tyle ile się zmieści do garka i w ten sposób nadrabiam brak witam
biorę też witaminy w tabletkach

Ryby dalej na pierwszym miejscu
przez ostatnie dni jadłam rybę po grecku na śniadanie , obiad i kolację  z całkiem sporą ilością cebuli
nawet się zastanawiałam , czy na pewno mam jeszcze opaskę , bo mogłam zjeść pół miseczki potrawy ( ale jest, spoko )
zauważyłam, że w zakresie jedzenia wszystko zależy od kondycji danego dnia
to co mogłam jeść dzień wcześniej, kolejnego dnia w ląduje w łazience

Myślę, że mój organizm powoli przyzwyczaja się do małych porcji
jednocześnie domaga się jedzenia co 3 godziny
czasami, jak post się przedłuża to moje dwa żołądki głośno i boleśnie domagają się jeść
szczególnie burczy mi w moich żołądkach rano, gdy tylko się napiję

Czy czuję, że jestem już lżejsza ? Tak
Jestem sprawniejsza, mam więcej energii, czasami jestem kondycyjnie słabsza, ale nadrabiam energią
spodnie z tyłka mi zjeżdżają ( słowo, ostatnio musiałam je łapać w locie, i tylko sekundy dzieliły mnie od tego by zaświecić gołym tyłkiem na ulicy )
co ciekawe- schudły mi stopy i pantofle mi spadają :)
Muszę już wymienić bieliznę , staniki są zdecydowanie za duże
( czemu, ojjj czemu cyki muszą chudnąć pierwsze ???????? !!!!)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz