środa, 9 kwietnia 2014

14 kg


14 kg mniej
trochę waga ruszyła z czego się cieszę.
Liczę, że do końca miesiąca może uda się przekroczyć magiczną 15

Z opaską powoli uczymy się żyć w zgodzie
ja staram się jej nie nadwyrężać , ONA udaje , że jej tam nie ma

Czasami rzeczywiście wydaje mi się , że jej nie ma, że się ześlizną, wypadła, wydaliłam ją
wiem  , że to niemożliwe, ale tak czasami mam
ale tylko czasami, bowiem jak np. wczoraj opasce się przypomniało, że jednak JEST !
i z takim wielkim apetytem zjedzone pół pieroga wylądowało w ubikacji ...echh...ale naprawdę było pyszne !

Z jedzeniem bywa różnie , generalnie zauważyłam, że dieta dukana najlepiej mi wchodzi
chociaż staram się jeść węglowodany , bo wiem z doświadczenia, że jak już się na nie rzucę, to nie ma zmiłuj się...od razu waga do góry, to jednak ryby, mięso to jest to co mi wchodzi

ciągle nie wchodzi mi chleb - nie żałuję i liczę, że jak najdłużej ten stan się utrzyma
jem dużo jaj - cóż, pewnie wyniki cholesterolu , które odbiorę w piątek mnie załamią
jem dużo ryb- to mi wchodzi najlepiej, w każdej postaci, smażone, wędzone, w oleju i w occie
ciągle hitem jest galaretka drobiowa i ocet ( ten mogę pić rurką !) oraz domowe kompoty
na wodę i inne napoje patrzeć nie mogę ( za słodkie ) , ale mój domowy kompot z wiśni lub śliwek wypiję cały litr
lubię twaróg, śmietanę i kefir
zjadłam też kilka plasterków boczku
generalnie ciągnie mnie do białka
soki warzywne i warzywa ?
raczej z musu , nie mam na nie chęci

porcje są już trochę większe
mogę zjeść ok 150 za jednym posiedzeniem , więc nie jest źle
nie sprawdzam też, ile mogę zjeść
czasami nawet, gdy czuję jeszcze głód , a wiem , że zjadłam ok 150 , to przestaje jeść i nie testuję opaski
wolę zachować to co mam w żołądku niż biec do łazienki

co do głodu...to tak... często jestem głodna
być może robię coś źle, ale głodu opaska mi nie zabiła
zabiła raczej chęć nażarcia się do syta , to tak, ten kaganiec mocno trzyma i jak coś zrobię nie tak
( za szybko zjem, za mało pogryzę, zbyt dużo nałożę na widelec ) kara jest natychmiastowa i bolesna



2 komentarze: