sobota, 12 kwietnia 2014

pielęgnacja ciała

po operacji mam zdecydowanie suchszą skórę
do kąpania używam oliwki nivea ( ślicznie pachnie i przypomina mi wakacje )

po kąpieli oliwki ziaja - ale jest beznadziejna, słabo się wciera i wchłania, muszę zdecydowanie kupić coś lepszego

przez kilka tygodni po operacji cera mojej twarzy była w fatalnym stanie
nie pomagały kremy, oliwki, zabiegi
ciągle była czerwona i szorstka
obecnie jest lepiej , ale chyba muszę umówić się na zamknięcie laserem naczynek bo wyglądam jakbym  miała wypieki

rany na brzuchu spokojnie się zagoiły
niestety nie jest to ładny widok, tym bardziej, ze mam ich trochę więcej przez zabieg usunięcia pęcherzyka żółciowego
wyglądam trochę jak dziurawe sito
skóra chwilowo jest ok, ale niestety wiem , że czeka mnie plastyka brzucha

zdecydowanie najbrzydsze mam nogi
grube
pofałdowane
niekształtne

moja otyłość to figura gruszki, więc  tyłek i nogi to dramat

włosy i paznokcie są ok
nic im się nie dzieje
czuprynę jak miałam bujną i wielką tak mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz