środa, 14 maja 2014

pierwsza 20

i w końcu jest pierwsza 20

super
cieszy mnie to bardzo

Ponoć już po mnie widać, że brakuje mi tych 20 kg
wczoraj 2 osoby powiedziały mi , że zmieniłam image
mam nadzieję, że na lepszy i ładniejszy

ciuchy ze mnie spadają
fajna sprawa ze spodniami
mam dżinsy , które były na mnie dobre , gdy byłam chudsza o kolejne 10 kg
ale już w nie weszłam !

wyciągnęłam też z szafy inne spodnie, które kupiłam kiedyś z myślą, że kiedyś schudnę
no to schudłam
i są już na mnie za duże hehehe
ani razu nie miałam ich na tyłku !

muszę więc przejrzeć całą garderobę o zobaczyć co na mnie pasuje, a co nie

niestety są już negatywne skutki odchudzania
uda są okropne-brzydkie i wiem , że będzie gorzej
skóra na brzuchu jest ok, ale to i tak trzeba będzie zoperować i wyciąć , ale co z nogami ????????
muszę poczytać

ostatnie 2 tygodnie to był zastój wagi
stanęło na 19,50 i koniec
w żadną stronę
dzisiaj na szczęście się ruszyło
ale zastoje to nic fajnego....
martwią i stresują

chciałaby , aby kolejne 5 kg szybko zleciało
teraz każdy kg będzie widoczny
przede mną jeszcze 40 kg
wiele miesięcy wyrzeczeń


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz