wtorek, 20 maja 2014

basen cd

okazuje się, że jednak co to się chce mnie niekoniecznie chce moje ciało
kondycyjnie wymiękam przy tak dużym wysiłku
jakim jest niemal codzienna wizyta na basenie

moja koleżanka niedoli dzielni chodzi codziennie
ja nie mogę

serce mnie boli
oddechu złapać nie mogę
źle się czuję
tym bardziej, że mam wrażenie , że ciśnienie skacze mi pod sufit

spowodowane jest to tym, że ja na tym basenie się nie oszczędzam
pływam 1 godzinę
swoim tempem
ale cały czasy przebieram nogami i rękami
kolejne 40 minut
to jacuzzi , prądy wodne i sauny
po 1 i 40 jestem tak zmachana, że serce chce mi wyskoczyć z piersi , łapami ruszać nie mogę, a oczy niczym o żaby chcą mi wyleźć z oczodołów

po kilku takich dniach jestem wykończona
a mając na uwadze moje problemy z sercem i nadciśnieniem trochę boję się zrobić sobie krzywdę

zatem codzienna wizyta na basenie odpada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz