sobota, 8 listopada 2014

35 kg mniej

po 8 miesiącach po operacji moja waga waha się między 95 a 96 kg
czyli schudłam ok 35 kg
przeszłam 1 docisk, 1 cm
ale tak naprawdę ten docisk w ogóle nic nie zmienił i nie zminimalizował mego apetytu


poniżej 100kg to już prawdziwa walka
walka o każdy gram
walka o każdy cm

niestety nie jest to sielanka
waga już tak nie spada jak na początku
cudem 1 kg na miesiąc mniej witam z ogromną radością
a przede mną jeszcze 15 kg

jem więcej
i mam ogromny apetyt na to co niezdrowe i tuczące
ale trzymam się
choć czasami niestety grzeszę

ostatnie tygodnie były prawie pozbawione ruchu
basen, którym się zachwyciłam niestety chwilowo musiałam porzucić
nawracające zapalenie ucha skutecznie uziemiło mnie w domu

na szczęście od jutra wracam na tor
doskonale czuję się w wodzie
więc chcę to wykorzystać na maksa

na szczęście te minus 35 kg widać
wyglądam o wiele młodziej i piękniej
naprawdę robię wrażenie

nowa garderoba
nowa ja

zachwycam się, że mogę wejść w rozmiar 46-44
wcześniej nosiłam wory w rozmiarze 56
wiec radość, iż mogę pójść do sklepu i kupić coś sobie w normalnym butiku dla normalnych ludzi jest ogromna

są też niestety złe strony odchudzania
skóra - brzydka
na pewno , jeżeli zrzucę ( a zrzucę !!) jeszcze 15 kg operacja plastyczna będzie konieczna
brzucha
ramion
no i piersi
te dostały najmocniej

innych złych skutków odchudzania nie widzę

same plusy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz