sobota, 8 listopada 2014

w innych oczach

jestem pewna, że każda osoba, która zmaga się z nadwagą ma momenty załamania
waga stoi
za oknami leje
mąż nas wkurza
dzieci są okropne
a z pracy najchętniej by się uciekło trzepiąc drzwiami i bezlitośnie komentując ostatnią decyzję szefa pragnąc aby wszyscy dali nam w końcu święty spokój !

oj tak
są takie dni
czasami wystarczy tylko otworzyć rano oczy
i już wiadomo
że wszystko jest do dupy !

wtedy chce się jeść
byle co
i nawet byle jak

co ciekawe
nawet jak się nawpychamy
to i tak świat nie jest lepszy

więc dlaczego jemy ?

nie wiem
gdybym znała odpowiedź na to pytanie
nie byłabym grubaską

ale ostatnio
oprócz opaski
mam jeszcze jednego sprzymierzeńca

to oczy innych ludzi
najczęściej mężczyzn

patrzą jakoś inaczej
milej
uśmiechają się
czasami flirtują
czasami zachęcają
a czasami milczą

ale nie jestem już przezroczysta

jestem po 40
i jestem :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz